Musarm

Våren får underliga konsekvenser för mig. Ljuset gör att jag vill ut och fixa i trädgården, och när jag gör det så gör jag det till 100%, med påföljden att den här tantkroppen jag bor i säger tack och hej. Den här gången var det sekatören och motorsågen som gjorde att jag fick musarm (eller sekatörarm kanske det heter då?). Med påföljden att jag knappast kunnat sitta vid datorn annat än det allra nödvändigaste. Men nu är handen nästan sig själv igen,  och jag jobbar i kapp vid datorn. (Tur att jag har ett jobb som bara till 95% pågår vid en dator... :-/ )

Det som varit kul är: En resa till mammas sommarhus och där en rom-o-cola-dränkt SingStar-kväll med goda vänner. Vi sjöng (skrålade?) i sju timmar, somnade 02.00 och vaknade 05.30 av barnen. Härliga tider! :-D

Så nu vill jag haaaaaa en PS3 och ett SingStar. Snälla tomten?

G vägrar fortfarande äta, men ett framsteg är i alla fall att han den 30/4 på morgonen (!) plötligt kunde säga de "klassiska bebisljuden"! Så nu genljuder huset av da-da-da-da-da-ba-ba-ba-ba så man blir alldeles mjuk i hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0