Jag är inte död, jag bara har ett liv som tar lite tid...

Har jobbat mycket och inte varit hemma, så den tid jag har vid datorn går åt till tvåvägskommunikation. ...och en hel del bilsurfande! Efter en massa grubbel hit och dit på räntor, månadsutgifter och kamremmar har vi kommit fram till en rimlig nivå för vad vi ska ha. Till slut blir det en bil med mer mil, men med kammremmen bytt. Lån tar vi på bilfirman för räntan är så mycket bättre än bankens, så var det med det!

Är hemma idag i alla fall (när vi är båda hemma, K och jag, så är det alltid något som ska klippas, klyvas, kapas, målas eller fixas, men nu "måste" jag vara inne med barnen!)

Just det, vi har köpt ett Singstar också! Det tar tid, men shiiiit vad kul det är!!! :-D

Kommentarer
Postat av: mimmi

hallå där ;)

nu e ja tbx :D har varit på massa äventyr :D

min blogg har öppningspremiär under dagen, så kom gärna in o kika. den har varit nedstängd nu en tid pga renovering :)

så nu ska ja försöka komma ikapp med bloggandet. kramar mimmi

2009-05-25 @ 13:37:29
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0