Världen sämsta mamma

Ja, idag känner jag mig som världens sämsta mamma. F har varit med och fixat under tapetseringen och har skurit sig på ett måttband av stål två gånger samt slagit huvudet i tapetbordet. Dessutom har han ramlat med sin tripp-trapp-stol och fått den i huvudet och då också bitit sig i tungan. Stackars barn, han måste känna sig helt mörbultad! Dessutom har jag idag upptäckt att G har små "sår" eller eksem bakom öronen, det är inget som uppkommit över natten så han har haft det där utan att vi märkt det! Fyyyyy vilken dålig mamma!!

Igår tog taptetklistret slut, så vi är bara till 3/4 klara. Dessutom behöver vi en rulle tapet till som är beställd idag, hoppas på leverans i morgon.

Nu är det alltså ca 5 våder tapet kvar samt rollning av 3 stora och två små garderobsluckor och själva dörren till rummet. Listerna har jag dragit ur spikarna på så de ska snabbslipas och m¨ålas en gång innan de spikas fast igen. Vi tror att vi ska hinna med detta innan fredag.

Har bilder,men ej tid och kunkap att stoppa in dem i datorn.

Egentligen skulle vi båda förmodligen behöva en varsin spahelg för stressymptomen kommer smygande. Är alldeles rödprickig i armvecken och har likadana sår/eksem bakom öronen som G. Typiskt stress. :-(

Kommentarer
Postat av: K

Glöm ej att han körde upp en vass spik i näsan så det blödde... :D

2009-03-02 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0