Slösurfar hemma också

I morgon ska jag vara hemma, jag jobbar ju bara 20 h/vecka och har typ 65 timmar på flexen. Och i morgon är min ena kollega där så jag behöver inte vakat telefonen heller. Skönt.

Tittade på Polarn och pyrets nya webbshop och får dubbla känslor. En del av mig vill handla halva butiken, det finns så mycket fint. En annan del tycker att deras lanseringserbjudanden är konstiga. 30% på vissa varor, så tog de slut på en gång fast de finns i vanliga butikerna. Dåligt!! Men trots detta skulle killarna vara utrustade i 100% POP om jag bara hade råd. Det är ju så fina kläder!!

Den här jackan till F:


Den här bodyn har jag faktiskt köpt till G:

Sååå fin, och ett par snajdiga jeans till:
.

Alla bilder från Polarn och Pyret!!

SÅ, nu har jag gjort en modeblogg av detta, får jag vara kvar på blogg.se nu? ;-)

Kommentarer
Postat av: mimmi

ha ha ha du är långt ifrån någon sån där upppumpad mode bimbo bloggare. så för min del får du jätte gärna vara kvar på blogg.se ! :D

2009-03-24 @ 14:05:58
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0