På väg till en bok

På väg till en ny bok (har just läst ut Ivans återkomst av Tawni o´Dell, om det är någon som är intresserad och vill ha ett bra boktips) så skulle jag bara kolla lite på datorn... Barnen lade sig 19.15 och jag är fortfarande här!

Håller med Mimmi nedan om att man undrar var föräldrarna är till dessa unga, översminkade halvnakna barn. Får de se ut sådär!!? OM vi skulle skaffa ett barn till och det var en dotter (eller det gäller F och G också) så skulle jag vakta som en hök över allt det gjorde. Tills de blev 30 eller så. :-D

Försöker blogga _över_ Asta som ligger framför tangentbordet... Inte lätt, men ganska gulligt. Såhär liten var hon i augusti: (i F´s potta!)



Har läkartid till G i morgon (återbsök på grund av att han är för tidigt född) och laddar för att tala om han icke-ätande. Så nu har han ätit smakisar gröt två dagar i rad... heja!!

Såhär såg G ut i augusti:
 
(svårt att ta skarpa bilder utan blixt. Det är K´s hand och G är ca 20 dagar gammal,egentligen 33 graviditetsveckor)


NU ska jag välja en ny bok! Har massor kvar sen i julas + födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: mimmi

aaaaaaaaw ne...så sött! får en tår i ögat.

hjärtat brister...guuud va känslig ja e denna mens omgången.... tänkte lägga in en katt "special" på min blogg idag, spana gärna :D ja kom på..jag har nog glömt svara..ne vi har inte 9 kissar..men 6st kissar, 1 vovve (som ja oxå lagt upp nya bilder på) och 2 geckko ödlor ;) = 9 fyrtassade hjärtan ;)

2009-03-25 @ 09:19:08
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0