Melodifestival

Orkar nästan inte bry mig längre om Melodifestivalen, eller det är klart att jag gör, jag är ett stort fan. Men det är så tråkigt att i delfinal efter delfinal se de bra låtarna åka åt fanders för att svenska folket har så dålig smak!! Eller vad det nu är.

I Andra chansen är Lili&Sussie, BWO och Sarah Dawn Finer som alla borde vara i final. Upplägget är sånt att bara en av de tre kommer gå vidare för de kommer möta varandra. Idioti, vansinne och sååååååå dumt!!

Egentligen borde bara de som är intresserade av schlager få rösta, inte alla puckon som sitter hemma och tittar "bara för att man ska". Min mamma till exempel.

Hittade nyss en sida som hette läscirkel.se. Det är verkligen någon för mig, men den var ganska användarovänlig och jag är ju inte direkt IT... Ska se om ag lyckas bemästra den, annars kanske det blir läsdagbok här! :-D

I vanliga fall tillbringar jag mycket tid på Familjeliv.se, men de har lanserat ytterligare en ny version idag och det går INTE att komma in, allt bara krånglar och den enda gång jag kom in gick det långsammare än snigelfart! Blir ju alldeles vilsen när jag inte kan kolla in där lite då och då.

Nu ska jag väl gå och väcka han som tog en dryg timme på sig att somna. Lilla F.

Kommentarer
Postat av: mimmi is back ;)

HALLÅÅ, nu va de ett tag sedan sist, men nu har ja massor att komma ikapp med jippi :D

jag ska erkänna för dig att -jag diggar inte melodifestivalen..har gjort, men de ne..inte längre. klart ja hejjade när mitt "hemm folk" vann LORDI ha ha ha hjärtat mitt drog i gång tvn här en kväll o då va de melodifestivalen..andra chansen kanske? hm,,vet inte men MF va de iaf ;) ett stort bevis på att ja inte orkar me de hela är när af ugglas gnäll visa -SNÄÄÄÄLLA SNÄLLLAAA vann till nästa omgång! -brrrrr! (inte min smak!) JAG VILL HA KATTGALENMAMMA´S läsar dagbok här! :D jag prenumererar på din blogg redan:D du får fixa dig ett msn konto så ska vi pimpa till bloggen åt dig så med massa kul och även en läsardagbok här egenom :D (om du vill då?) ;)

2009-03-12 @ 19:30:50
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

Hehe... Ugglan var kanske ingen höjdare ens för en schlagerfrälst, men skickar vi henne så sticker vi ut i alla fall! :-D

2009-03-12 @ 21:41:47
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0