KLART!

Inte för att det här är en renoveringsblogg i första hand, men nu är G´s rum klart! Har rollat dörren en sista gång och vi har flyttat in lite möbler. Det är ju ett litet rum, så det ryms inte så mycket. :-) Har fönstret öppet i natt i hopp om att vädra ut lite nyfärgsstank.

Har varit iväg och gjort en inspektion idag, trots att jag har hemmavecka. Mormor var snäll och tog G. Det var en bra inspektion då djurägaren lyssnat på det vi ville att han skulle göra och förbättrat saker. Skönt.

Tvättar koluktande kläder nu, känns bekant på något vis.

Kommentarer
Postat av: mimmi

ååååååh. nu känner jag mig som en jätte kass läsare! har hållt på med de sista i vår förra lägenhet, den vi bodde iinnan vi flyttade in här i huset. E så grymt trött nu efter målande o flyttstäd så fyyy. men jag ska läsa igenom dina inlägg imorgon och skriva kommentarer :D Imorses satt jag och författade ett halvilsket inlägg gällande såk "kamphundar" på min blogg innan ja fixade med lägenheten,,(ville inte störa grannen så tidigt på morgonkvisten). ne nu blir de natti natti. så godnatt o sov så gott :D

2009-03-04 @ 22:59:48
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

Å jag är ännu sämre som inte tagit mig tid att titta in hos dig och läsa!! Men jag ska. + att jag ska fråga K om MSN...

2009-03-12 @ 21:44:07
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0