Hittade hos min trogna läsare

Hur bor du: i ett hus på en avstyckad gård vid vägs ände

Brukar du komma i tid: alltid tio minuter för tidigt, det är ett pensionärssyndrom jag har

Hur lång är du: 1,72m

Kan du laga mat: Kokar spagetti och potatis och kan i nödfall göra en köttfärssås...

Vad jobbar du med/pluggar du: jobbar som skrivbordsveterinär i statlig anställning

Vad har du på dig just nu: Grå "jeans" och en randig stickad tröja

Har du någon fobi: Spindlar, lite grann. Det knäppa är väl "torra saker" (bomull och papper ffa) i kombination med naglar/ torra händer.

Hade du en bra kväll igår: Slappade och det var väl bra

Vilket är ditt senaste inköp: barnkläder på Pop

Din favoritdryck på morgonen: Äpple- och mandarinjos

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mina svärföräldrar som betalade dopsmörgåstårtorna i efterhand

Har du sovit i din egen säng inatt: Jepp

Vad hade du sönder senast: Hmmmmm tror det var en av listerna till G´s rum som gick sönder lite när jag tog loss den

Vem snackade du med senast: min kollega S

Varm favoritdricka: choklad

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Pepsi max, bubbelvatten

Alkoholhaltig favoritdricka: Rom å cola

När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmmmmmmmmmm, minns inte. Men gissar på någon gång då jag tappat humöret och skrikit på F

Saknar du någon just nu: förutom K, F och G som jag ska träffa när jag kommer hem så saknar jag någon att prata om G´s förlossning och sjukhustid med

Vad ska man göra för att få dig irriterad: inte lyssna och svara när jag pratar/frågar, samt missförstå mig

Intressen: Läsa böcker, byggnadsvård, dataspel där man inte dödar någon

Senaste person du kramade: K

Senaste person du ringde: K

Senaste person som ringde dig: K

Vad drack du senast: Kaffe och mineralvatten

Vill du ha barn: Jag har två, kan tänka mig två till

Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, visst är det kul med tårta, men att bli äldre...

Har rakat dina ben någon gång: Det händer väl ett par gånger om året, annars är det naturell eller Silkepil som gäller

Är du sugen på något nu: Känner mig nöjd

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll till en

Använder du hudkräm: Bara i ansiktet på vintern

Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv!

Brukar du baka: Nejnejnejnej! Tårta bakar jag under knivhot, annars inget

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, en dos pengar till skulle inte skada bara

Vilken låt lyssnade du senast på: Hope&Glory med Mums Zelmerlöf

Har någon annan sovit i din säng inatt: K och en sprillig bebis G mellan 6 och 7 (fast han sov inte!)

Vad tycker du är äckligt: dammiga gamla mumier och viss smuts (typ slaskrens som nyss var mat)

Har du pengar på mobilen: Always (abonnemang!)


Kommentarer
Postat av: hm....gissa vem? :D

kuligt med sånna här test ju ;D

fler frågor då.. ;) skrivbordsveterinär? är de "samma" som vanliga kisse o vovve doktorn?

hm, jag kanske inte är så mycke tll stöd, men ställer gärna upp som lyssnare. (tänkte på G´s förlossning & sjukhustid)

he he då skulle du INTE viljat prata med "kärringen" på försäkringsbolaget idag...precis dom punkterna du skriver på (vad ska man göra för att få dig irritrad?) gick hon stenhårt efter. MORR de hela slutade med en ordentlig utskällning innan hon lugnade ner sig och kunde möta mig "på rätt sätt". dubbelmorr :D

2009-03-12 @ 19:54:26
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

Självklart får du fråga!! Jag har samma utbildning som alla veterinärer i Sverige, dvs kan behandla katt/hund/ko/häst etc och gjorde det på mitt gamla jobb (distriktsveterinär) men är nu administrativ veterinär, på gott och ont.



Försäkringsbolag kan ge en gråa hår, det är ett som är sant. De har så mycket makt och själv är man så liten så liten!



Ska kolla det där med MSN och så så att vi kan prata! Är oftast på nätet 19.30-21 ungefär.

2009-03-12 @ 21:49:26
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/
Postat av: mimmi

jisses sickken blogg ja har hittat. man blir så förbannad så jag vet inte vad! att socialen går med på att denne ska få leka låtsasmorsa...ne! FY!

läs denna bloggen, speciellt inläggen disskution & kolla bilderna under inlägget alexandra susanne olsson...fy va arg jag blir,att människan inte förstår bättre vid 20års ålder...o hennes "gubbe" 24år,han borde nog fasiken bli tvångskastrerad! han har oxå gott o skaffat blogg o ja trodde jag skulle smälla av efter att först läst hennes och sen hans...ne! kolla dessa..www.piinkbarbiie.blogg.se

och www.volvograbb.blogg.se HEMSKT att folk kan hålla på så här när ett litet barn finns..

2009-03-13 @ 11:17:34
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0