Chips glass och pepsi max

...och trots det är jag inte ett dugg gladare. Vill att K ska få ett jobb NU. Vill att konflikterna på mitt jobb ska vara över. Vill ha fina uthus med djur i. Vill ha en plan för en bebis!

Har jobbat och F har varit hemma från dagis idag (med mamma K) och idag var en riktig trotstestare. Allt skule pestas omkring och när han inte fick som han vill skrek han med ett obehagligt skränigt ljud.

Det är tur att de är söta ibland, som i går kväll när jag gick in till honom när vi skulle lägga oss (går alltid in och stänger av babyvakten och kollar till honom) då vaknade han till, men pratade i sömnen tror jag: "Ska du göra mamma C?" Med värsta förvånade rösten! Sååå söt!

Jaja, hemmadag och volvoletardag i morgon. Hoppas det känns bättre då!

Kommentarer
Postat av: mimmi

halloj :D nu har jag varit frånvarande igen ;)

He he volvo...ja de låter de;)

har själv planer på en audi A4....vill ha

säg vad man inte vill..vill oxå jobba...får inte. ja fy! så fprt allt trasel är över med försäkringsbolaget så kanske jag kan sikta in mig mer på företaget jag vill starta :D

har lite frågor till dig som är veterinär och kan så mycke ;) när man utser "årets bonde" vad gäller då? kollar man inte upp typ alla kohagar osv...vet en bonne som fått den titeln två år irad..men dom har nog bara tittat på "frammsidan" då.... tycker synd om korna...

Att dom aldrig vill ge sig på ditt jobb?!? hm..lite smått omoget de där, visst alla kan inte gilla alla...men man kan väl bete sig vuxet förde?

2009-04-09 @ 09:31:28
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0