Bara ett inlägg till...

Jag har verkligen inget att göra idag, men man kan säga att jag vaktar telefonen i alla fall! :-)

Har hoppat runt på lite bloggar, de som är mest aktiva och besökta enligt blogg.se. Och vafan, är det BARA modebloggar!!?? Via en blogg hittade jag en annan, den här som inte handlade om mode. Annars är det ju bara 15-21-åriga tjejer som skriver om kläder och smink! Jeeeez så ointressant! (Även om jag läst idag i brist på annan underhållning). Exempel. Exempel. Exempel. (i upprördhetsordning)

Finns det någon annan bloggportal som man "ska" använda om man är en 34-årig kärring som inte minns när hon handlade kläder (bh:n undantagen!) eller bar smink senast? Är jag en misfit här?

Dessutom: Jag är så glad att vi "bara" har söner, fy sjutton vad sorgligt med alla dessa översminkade, tokblonderade, lättklädda småbrudar som inombords är så rädda så rädda för att någon ska se vad de egentligen är: Barn.

/En sur tant som ska åka hem till sin egen fru-tant

Kommentarer
Postat av: mimmi

HA HA HA HA du e så skön! :D jo,,jag vet. jag er inte heller ett dugg intresserad av dom bloggarna... de finns så mycke sjuka bloggar i den här världen. kan oxå erkänna att jag känner mig super gammal när man mest hittar enbart såna bloggar. men du! nu får du ta o fixa dig en msn så vi kan pimpa upp din blogg och göra den till ett "lockbete" för andra gammla kärringar som oss ;D

2009-03-24 @ 13:52:23
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: mimmi

HERREGUD! vart är föräldrarna till exempel 1? hur kan dom låta de hålla på så här? tror ju knappast att hon bara är klädd o sminkad o beter sig sådär inför bloggen! jisses! vågar ja kolla exempel 2 och 3 nu tro....

2009-03-24 @ 13:59:07
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

Hehe! Du är rolig Mimmi! Tänk att det finns fler "tanter" där ute!



(Bäst var att "exempel ett" just hade gjort ett blogginlägg om allt hon inte skulle vara, typ allt jag är, flata, bor på landet... asg)

2009-03-24 @ 20:19:05
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/
Postat av: mimmi

he he ne, men hon skulle nog bra gärna vilja pumpa in minst treliter silikon i bopparna och en hel del i läpparna, o mitt inne i stan och va klassad som billig "naken modell/lättklädd modell" ja..allt som INTE vi vill...!

2009-03-25 @ 09:09:01
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

skrattar Ja exakt!!

2009-03-25 @ 20:00:04
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0