abcdefgH

Just det, provade BH i helgen, fick ett presentkort av min mamma så jag kunde äntligen gå på specialbutiken i stan. Jag har länge (sen jag gick upp i vikt + blev gravid) levt i en tragisk sörja av utrvättade bh-ar i fel storlekar. Detta på grund av att jag vill helst köpa dem på typ Lindex/Hm och de får inte kosta mer än 179:-. Vilket är en omöjlighet om man inte är en 75B (längre). Varje gång jag trots detta har provat bh på Lindex har jag sagt till K, jag måste ha större kupa. Jag provar D och det blir dubbeltuttar, jag provar DD med samma resultat. Sen tar storlekarna slut i de vanliga affärerna.

Så, nu står jag i en affär specialicerad på bh-ar och får min farhåga bekräftad med råge. Jag har H som i Herregud i kupstorlek, och trots att jag väger nästan 100 kg har jag bara 75 i omfång! Shit pommes frites!

Men idag går jag för första gången runt med ett par skönt inpackade bröst och har inte en bh som hasar upp i ryggen! (Jag har ju trott att jag måste ha större runt om eftersom jag gått upp i vikt, men tydligen sitter inte fettet där i alla fall!)

Alltid något i detta grå mörker! :-)

Kommentarer
Postat av: mimmi

oj oj oj de var ingen dålig ökning på dom bobbarna inte ;) brukar driva med lillsyrran o frågar om hon har gött upp sina bobbar med hjälp av all oboy hon dricker.. he he men att bli gravid är allstå den enda lösningen om man inte vill lägga sig på plastik bordet då ;) nu lät de där sista välldigt fel...beror ju på hur man tolkar de.. men du förstår nog ;)

håller med de där om priser...jisses,,, hur kan dom bara kräva så mycke för en bh? de e ju inget som direkt varar livet ut...

2009-03-24 @ 13:49:25
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

Jepp, graviditet (och viktuppgång) is the shit om man vill ha större bröst. För min del så skulle de mer än gärna få skära bort lite!! :-o La 749:- på EN bh!!!

2009-03-24 @ 20:13:32
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/
Postat av: mimmi

JISSES! att dom kan me o ta så mycke! hmpf.....

2009-03-25 @ 09:02:03
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0