Stinker brandrök

Tog in ved när vi kom hem från dagis, tog lös ved i skottkärran så det skulle gå lite snabbare då G låg kvar i bilen. Tyvärr fick jag med mig lite långa pinnar och nu när jag skulle tända spisen så tog jag en av de långa för det var så mycket kåda på och jag tänkte att det kommer ju bli toppen.

Det blev det inte.

Jag fick inte igen luckan riktigt utan det började brinna med luckan öppen och sen tog det sig inte riktigt utan den jäkla kådpinnen låg och pyrde så nu stinker det i hela huset. Härligt att jag just läst om alla farliga ämnen som man får in när man eldar, så gör jag såhär! Dessutom ligger G framför spisen i detta skrivande nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0