Mera eld

Luktar fortfarande brandrök här. Till och med G luktar som en liten pyroman, baaaad mummy!!

Han har somnat nu förresten, vaknade redan 6.15 av K´s väckarklocka och somnade första gången 8.15, långt innan vi åkte till dagis (annars brukar han somna i bilen)  och sov mer eller mindre till 9.45. Och redan nu var han trött igen!!?? Han brukar ju klara 2-3 timmars vakenhet, men nu vet jag inte vad. Eller så är det för att jag är så tråkig och låter honom vara på golvet som han somnar. Men han brukar ju vara på golvet. fattar ingenting och blir GALEN om han är sjuk igen!! Han har ju precis nästan slutat hosta efter förra förkylningen.

Läste just "15 år och gravid med tvillingar"-bloggen och ...ja det går ju inte att låta bli att undra lite. Hade det funnits bloggar när jag var 15 hade jag kunnat gjort sådär, skapa en drömvärld för att den man lever i är så trååååkig. (Och det gjorde jag också, men i min dagbok, som är som ett skämt  från den tiden.) Men men, det KAN ju vara på riktigt den här gången.

Men kom ihåg det nu, obefintliga läsare, allt du läser här behöver inte vara sant!! Ffa inte om det innefattar lottovinster, två nya Volvo xc90 eller en stor utbyggnad med badrum och fler barnrum.

Apropå det ska jag gå och mäta övervåningen så att jag kan skicka in en fråga till Gård&Torp! :-D

Kommentarer
Postat av: mimmi

hej du kattgalnamamma ;) läste lite om dig här på din blogg...om att du tex har 6st kissar...de har jag med :D har du någon speciell ras?



hm,,har precis klivit in i bloggvärden,,har därav inte "fixat" till min blogg ännu men de kommer.. ;) mvh mimmi

2009-02-12 @ 13:06:47
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

Hej Mimmi! Jag har bara vanliga huskatter, min äldsta är blandras med Norsk skogskatt, men alla andra är "räddningsobjekt" från min utbildning och mitt jobb. (Och det är ju mer sällan som raskatter behöver räddas) Vad har du för katter? Ska kolla in din blogg, måste bara hämta på dagis först! :-)

2009-02-12 @ 13:18:21
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/
Postat av: mimmi

naaaw...samma här, vanliga husisar,förutom en av dom äldsta, hon e halv siames. 4 av våra hjärtan är oxå "räddade från gatan".

nja..de finns ju inget att se på min blogg än..den e helt tom, men ja kan vinka till dig när ja kommit igång. ska lägga in bilder på våra 6hjärtan där. har blivit som en riktig "hönsmamma" för dom ;) vi har ju precis flyttat till ett större hus. så nu ska jag ju försöka klara av de här steget med att låta dom få gå ut lite,,hm,,,grejjen e ju att hälften av dom nog e för fega;) hm..du ska bara veta hus skönt de va att läsa att du har 6katter. jag har många gånger hamnat i diskutioner när man "erkänt" att man har så många. men när folk sen fått veta varför, att man då har räddat fyra av dom för att de finns så elaka ansvarslösa människor så blir dom ju lite nertystade och skäms... hm,,läste om de där med att de luktar brandrök, har små knep o trix mot de,,då min förra bostad brann...har du/ni precis flyttat till ert hus? låter som om att ni håller på att renovera precis som vi..huga,,tufft det där,,man liksom kan tröttna på flyttkartonger o färghinkar..;) huuuga snart klara här:D

2009-02-12 @ 13:44:28
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

hehe, ja den var ju tom! :-) Vet precis hur det känns att våga släppa ut sina hjärtan första gången! ffa den katten som var vild när vi fick henne för fem (sex?) år sen. Vi försöker att inte renovera ihjäl oss, men det blir lite ändå.

2009-02-12 @ 15:04:46
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0