Kvällen

Sitter och slösurfar en sväng efter att barnen somnat (värst vad segt blogg.se var!!) och funderar. Lillebror kom ju 10 veckor för tidigt, innan han kom var vi 100% säkra på att två barn var vår grej. Föda ett var, lagom med barnrum i huset, ett syskon att dela den "ovanliga uppväxten" med...

MEN... sen G kom har det poppat upp en stark längtan att få vara gravid igen, att få vara gravid på riktigt (min mage hann inte ens börja synas eftersom jag är lite överviktig) och att faktiskt få gå tills man är toktrött på den stora magen o bebisen där i. Dessutom att få en "riktig" bebistid, inte den där panikartade med ett barn på neo och ett hemma och sen en liten "grönsak" som liksom aldrig blev bebis utan bara kräktes och kräktes (reflux har han förstås...).

Blir avis på andra gravida hela tiden.

Men vi har ju egentligen inte plats, vi har bara två barnrum! (Flytta är inte ett alternativ!!!). Så nu drömmer jag om utbyggnader, fast jag egentligen vill ha ett badrum med badkar först.

Kan inte nån bara ösa lite guld över oss så att vi har råd med utbyggnad, barnrum, inseminationer...?

Kommentarer
Postat av: mimmi

he he nu e ja här igen ;) måste säga att jag tycker att du uttrycker dig tufft ;) -att ösa lite guld så ni får råd med fler barnrum,utbyggnad & inseminationer. he he du e skön! skulle ja kunna ösa guld över er så skulle jag göra de! men..-du har iaf fått en trogen läsare av din blogg! mvh mimmi med 6st katter! :D

2009-02-16 @ 14:12:55
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

Mimmi: Vad kul att du gillar det! Ville ju bara ha ett ställe att skriva av mig utan att behöva tänka så mycket på vad jag skriver! Men är mycket glad för att ha en trogen läsare!!! :-D

2009-02-16 @ 20:44:12
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0