Bara ett inlägg till, sen lovar jag att ge mig och gå och sova

Har tittat på Familjen Annorlunda på TV4. Det är verkligen tre olika familjer de har hittat. En välbärgad som försöker låtsas som att de inte har många barn, en som fått tio barn utan att märka hur det gick till och en som är lite... (förlååååt) trashig. I början störde jag mig på trillingfamiljen, men nu är det nog så jag hoppas att vi blir (inklusive pengarna som verkar finnas)... Att man fortsätter ha lite liv och inte släpper på allt.

Att vi får tio barn utan att märka det är ju inte så troligt (haha) och trashiga....nej säg inte att vi är det?  :-D

Jag skulle sluta äta godis på kvällarna tänkte jag i mitt stilla sinne när tom mjukbyxorna kändes trånga över magen. Så vi åt rostmackor och varm choklad i kväll. Heja heja! :-D

Lovar att gå och sova nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0