Ätgalen

Jag brukar inte vara såhär galen innan mens, men just nu vill jag äta ALLT. Ge mig ostbågar doppade i chokladpuding, smörgåsar med Oboy på, vadsomhelst med choklad!!!

Förmodligen har det slagit runt bara för att jag tänkte orden "hålla igen lite" här om dagen. Jag är ju ingen vän av bantning utan går alltid upp 5 kg när jag försöker...

Eftersom jag nu känner mig cool och klarar av att klägga in bilder så måste jag ju göra det hela tiden...

Här kommer en fin bild på F och G, i sina racerbilar... :-)



Sen ytterligare en katt, Embla snart 12, dotter till gammelkatten


Hon somnade så gott på F´s fårkudde igår.

Sen, en jobbrelaterad bild, hittade en olaglig djurtransport som jag lyckades fota:



Hahaha vad rolig jag är!

Just det, mötet gick ok idag. Det var i alla fall ingen som hade mer koll än jag har, men tyvärr kunde jag ej förmå chefen och lillchefen att dra upp mer konkreta planer. Vilket är lite jobbigt för ett kontrollfreak som jag. Men jag tror att jag impade lite i alla fall och det var ju bra för sen hade jag lönesamtal med chefen på eftermiddagen. 3000 mer ska jag ha, för att komma upp i "normallön". Hon ska återkomma, det är bara att hoppas (och drömma). Försökte verkligen vara stark och bara säga lönekravet och berätta att jag är duktig utan att förringa mig och börja sådär tjejigt: "Nejmen inte är jag så himla bra, jag är ganska oviktig förresten..."

Jahapp, ska man förgylla dagen med en dokumentär om Freebirthing kanske? K bara dööör när jag ska se sånt där, INTE hennes kopp te - och inte min heller om man ser till att GÖRA det (kejsarsnitt är the shit!) men en dokumentär kan man ju inte motstå! ;-)

Just det EN sak till (i hopp om att inte skriva 300 inlägg idag). VARFÖR kan folk inte hålla avstånd när man kör bil??? *gammal tant* Jag bilpendlar 40 min enkel väg till jobbet och dagligen har jag något pucko som fått körkortet i flingpaketet som kör upp i häcken på mig! Visst, om man planerar en omkörning måste man ligga nära, men när man passerar raksträcka efter raksträcka och de ligger kvar blir jag tokig! Då släpper jag på gasen och kör 80 tills de kör om (ännu långsammare om det krävs). Det är halt ute och jag har barn, jag vill komma hem levande och HEL!

Kan inte folk köra om de inte har en bil att köra efter? (Man kan liksom se dem köra fram till nästa bil och ligga i häcken på den, muppar!!!)

Kommentarer
Postat av: gissaa veem igen?

ha ha ha inte bara jag som blir ätgalen innan mens XD man kan blanda o mixa massa konstiga saker, choklad e ett måste:D o snyftig? de ska man inte ens prata om....

he he mitt 'hjärtegull'har börjat känna av de hela så han åker iväg o shoppar choklad,eller oxå har han vart förbi någonstans o handlat de när han är på jobbet ;D



kul med ännu fler bilder :D he he

de kanske blir streetrace förare av dom två i framtiden ;) he he he he kissen påminner om en av våra ;)



he he ja..körkortet ur ett fling paket...de lär ju inte jag få så som jag får slita för mitt ;)

senaste körlektionen fick jag höra -du e lite för rädd för malmös alla galningar.....?



2009-02-19 @ 00:15:09
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Kattgalenmamma

Heheh, fler ätgalningar alltså? Skönt att man är heeeelt normal... :-D



Har du inte hittat nåt körkort i flingpaketen? Var 17 hittar alla bildårar sina då? Själv slet jag också som ett djur och tog körkort för fyra år sen, 29 år och 10 månader GAMMAL...

2009-02-19 @ 16:55:57
URL: http://kattgalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0