Hvdvrk

Har sån förbannad huvudvärk idag. Troligen då jag spänt mig inför ett möte i eftermiddags, inget hände, så det var helt i onödan, men när var jag smart senast?

Försökt självbehandla med Ipren, chips och Pepsi från min underbara hustru, men inte ens det hjälper!

Har hittat ett flatpar med barn som jag ínte kände till i den lokala blaskan (dvs de bor i närheten, coolt!). Borde ta kontakt, men det får bli ett annat liv när jag känner mig piggare.

Skulle få besök av F´s gudmor i tisdags, när de ändå passerade på semesterresa, men de hörde aldrig av sig. Vi gick hemma och städade och hade fika på g. Känner mig så dum och lite ledsen. Fattar inte varför (har inte fått någon förklaring nu efter heller typ "vi hade så bråttom, hann inte stanna" eller vad som helst). BLÄ!

Kommentarer
Postat av: mimmi

tufft ;) står fortf för att du utrycker dig tufft :D -"ett annat flatpar m barn" skratt

blir glad av att läsa din sida :D



he he vet du vad som ska hjälpa mot huvudvärk och förkylning? -sex! (säger dom ;))

Ha ha ha



Kul de där med släkt,vänner el vad de nu är när dom säger att dom ska dyka upp men inte gr de...eller när dom står oförväntat bakom dörren o ens kissar har haft raveparty hela dagen...hm...

vissa fördelar med att bo långt ut på landet är att folk tycker de e "jobbigt" att åka ut till en ;)

men sen kan de ju va riktigt dött de me... hm ja delat de där..

hoppas huvudvärken har släppt :D kram på er!

2009-04-09 @ 09:36:20
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: T2

Hoppas huvudvärken har släppt.

2010-10-09 @ 01:43:41
URL: http://bokabradj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0